Kuuloliiton kurssikeskus Kopola

Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry järjestää eri puolilla Suomea lomia, jotka on tarkoitettu aikuisilla, joilla on kuulonalenema, sekä heidän läheisilleen. Lomat toteutetaan yhdessä Kuulo-liiton kanssa. Hakemuksen oltava perillä kolme kuukautta ennen loman alkua.

Lomahakemuksen voi täyttää sähköisesti lomajärjestön sivuilla: www.mthl.fi/

Kopola sijaitsee keskellä luonnonkaunista, idyllistä keskisuomalaista maalaismaisemaa, Kuhmoisissa Ala-Karkjärven rannalla. Kopolaan toivotamme lämpimästi tervetulleiksi niin kokous- ja juhlavieraat kuin lomailijat nauttimaan upeasta maaseudun rauhasta. Päärakennus on vanha historiallinen pappila, joka sopii pitopaikaksi kokouksille tai perhejuhlien järjestämiseen.

Kopola tarjoaa matkailijoille ympärivuotista majoitusta luonnon keskellä. Pihapiiristä löytyvät upea virtaava koski, oma lampi, huvimaja, grillikota sekä isot saunatilat järven rannassa. Kuhmoinen tarjoaa paljon unohtumattomia elämyksiä puhtaassa luonnossa, näistä esimerkkeinä Päijänne ja Isojärven kansallispuisto. Kopolan läheltä löytyvät myös monipuoliset harrastusmahdollisuudet mm. pururata, täysimittainen frisbeegolfrata, hiihtoladut, jääkiekko-kaukalo sekä ratsastustalli. Etäisyydet Helsingistä 180 km, Lahdesta 80 km, Tampereelta 80 km, Jyväskylästä 90 km sekä Himoksen laskettelukeskuksesta 40 km.